ΣΥΡΙΖΑ Ιωαννίνων: Παραιτήθηκε από τη Νομαρχιακή Επιτροπή Ιωαννίνων ο Δημήτρης Σιώρος
Την παραίτησή του από τη θέση του Συντονιστή και από μέλος της Νομαρχιακής Επιτροπής Ιωαννίνων του ΣΥΡΙΖΑ υπέβαλε ο Δημήτρης Σιώρος, παραμένοντας στην Κεντρική Επιτροπή του κόμματος.
Την παραίτησή του από τη θέση του Συντονιστή της Νομαρχιακής Επιτροπής Ιωαννίνων του ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία, καθώς και από μέλος της Νομαρχιακής Επιτροπής, υπέβαλε ο Δημήτρης Σιώρος.
Ο μέχρι πρότινος Συντονιστής της Ν.Ε. Ιωαννίνων γνωστοποίησε την απόφασή του μέσω ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ακολουθώντας το δρόμο και άλλων στελεχών που το τελευταίο διάστημα αποχωρούν από κομματικές θέσεις.
Ωστόσο, ο κ. Σιώρος ξεκαθαρίζει ότι παραμένει μέλος της Κεντρικής Επιτροπής του ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ, υπογραμμίζοντας ότι το επόμενο διάστημα αναμένονται κρίσιμες αποφάσεις για το μέλλον της προοδευτικής παράταξης.
Συγκεκριμένα, στην ανάρτησή του αναφέρει:
«Στην προχθεσινή συνεδρίαση της Ν.Ε. ΣΥΡΙΖΑ-Π.Σ. Ιωαννίνων, υπέβαλα την παραίτησή μου τόσο από τη θέση του συντονιστή, όσο και από μέλος της Νομαρχιακής Επιτροπής. Παραμένω μέλος της Κεντρικής Επιτροπής, θεωρώντας ότι επίκεινται κρίσιμες αποφάσεις για το μέλλον και τη συνέχεια της προοδευτικής παράταξης».
Ακολούθησε το Epirusgate.gr στο Google News για όλες τις τελευταίες ειδήσεις
πηγή στη Google
Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ. 252033