Νοσηλευτές του χειρουργείου του ΠΓΝΙ ζητούν την απεμπλοκή τους από τα απογευματινά χειρουργεία
34 υγειονομικοί στο χειρουργείο του ΠΓΝΙ, με συλλογική τους αναφορά προς την Διοίκηση του νοσοκομείου, τις Διευθύνσεις και τον Σύλλογο Εργαζομένων του νοσηλευτικού ιδρύματος, ζητάνε την απεμπλοκή τους από την εξυπηρέτηση των απογευματινών επί πληρωμή χειρουργείων. Οι συγκεκριμένοι νοσηλευτές αποτελούν σύμφωνα με ανακοίνωση-καταγγελία της ΑΣΥ (ΠΑΜΕ) ΠΓΝΙ, το σύνολο των νοσηλευτών της ανάνηψης, των τραυματιοφορέων, των καθαριστριών & βοηθών θαλάμου του χειρουργείου.
Το αίτημά τους είναι: «Απεμπλέξτε μας ώστε να αποσυμπιεστούμε από την επιπλέον εργασιακή επιβάρυνση, αποκαθιστώντας με αυτόν τον τρόπο και την ασφαλή αντιμετώπιση των ασθενών αλλά και την εργασιακή μας τιμή και αξιοπρέπεια, δίνοντας τέλος στην ανισότιμη κατηγοριοποίηση συναδέλφων εντός του χειρουργείου».
Όπως χαρακτηριστικά αναφέρουν «Με την έναρξη των απογ. χειρουργείων στο ΠΓΝΙ, οι εμπλεκόμενοι υπάλληλοι του ίδιου χώρου δηλ. του χειρουργείου, αυτόματα διαχωρίστηκαμε σε δυο ανισότιμες κατηγορίες: σε εκείνους οι οποίοι με ελεύθερη επιλογή δηλώσαν την συμμετοχή τους και πληρώνονται για τις παρεχόμενες υπηρεσίες, σε χρόνο ανεξάρτητο από το ωράριο εργασίας τους ΚΑΙ σε εκείνους που χωρίς δικαίωμα επιλογής και χωρίς αμοιβή για τις παρεχόμενες υπηρεσίες, εξαναγκάζονται ΣΤΟ ΩΡΑΡΙΟ της εργασίας τους να συμμετέχουν στην προετοιμασία και ολοκλήρωση της χειρουργικής αντιμετώπισης των ασθενών αυτών».
Μας εντάξατε, χωρίς την θέληση μας στην δεύτερη κατηγορία, με αποτέλεσμα να επιβαρυνόμαστε εργασιακά, να πιεζόμαστε ψυχολογικά λόγω αυξημένης ευθύνης και εν τέλει να γινόμαστε μέρος του προβλήματος της καθυστέρησης στην διεκπεραίωση των εκτάκτων και επειγόντων περιστατικών χωρίς την θέλησή και επιλογή μας».
Όπως χαρακτηριστικά αναφέρουν παρακάτω, «δεν μπορούμε να συναινέσουμε στην διαμόρφωση συνθηκών ελλιπούς φροντίδας και μειωμένης ασφάλειας, λόγω της αύξησης των εξυπηρετούμενων περιστατικών που προκαλούν τα επί πληρωμής απογευματινά χειρουργεία, με το ίδιο προσωπικό που φροντίζει έκτακτα και επείγοντα χειρουργικά περιστατικά».
Η ΑΣΥ (ΠΑΜΕ) ΠΓΝΙ προειδοποιεί την Διοίκηση του νοσοκομείου, την νοσηλευτική Διεύθυνση και το τμήμα επιστασίας να μην προχωρήσουν σε εκφοβιστικά μέτρα εναντίον των υγειονομικών. Καλεί όλους τους εργαζόμενους να βγάλουν συμπεράσματα και να γυρίσουν την πλάτη σε αυτούς που έχουν παραδώσει τον σύλλογο στην Διοίκηση & την ΠΟΕΔΗΝ στον Υπουργό Εμπορίας της Υγείας.
Ακολούθησε το Epirusgate.gr στο Google News για όλες τις τελευταίες ειδήσεις
πηγή στη Google
Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ. 252033