Τις συνθήκες του δεύτερου, μέσα σε λιγότερο από ένα 24ωρο, θανατηφόρου τροχαίου στην Αττική, στην Καισαριανή, διερευνούν οι Αρχές, την ώρα που οι ειδικοί προτείνουν νέα μέτρα για την οδήγηση των ηλικιωμένων μετά και το θανατηφόρο τροχαίο στο Νέο Ψυχικό, στην πλατεία Αγίας Σοφίας, όπου μια 88χρονη οδηγός σκότωσε 41χρονο οδηγό μοτοσυκλέτας και τραυμάτισε τέσσερα άτομα.
Η οδήγηση μόνο κατά τη διάρκεια της ημέρας, η τοποθέτηση μεγαλύτερων σημάτων, αλλά και οι ασφαλέστερες και πιο εμφανείς διαβάσεις είναι ορισμένα από αυτά.
Σύμφωνα με επιστημονικές μελέτες, από την ηλικία των 65 και μετά, το 25% των ατόμων παρουσιάζουν ήπια ή σοβαρότερα προβλήματα στις νοητικές ικανότητές τους.
Τι αναφέρει ο νόμος για το ηλικιακό όριο
Σύμφωνα με τη νομοθεσία, δεν υπάρχει ηλικιακός περιορισμός στην οδήγηση. Όταν κάποιος φτάσει στα 65 έτη, υποχρεούται να εξετάζεται κάθε τρία χρόνια από παθολόγο και οφθαλμίατρο προκειμένου να εγκριθεί η ανανέωση του διπλώματος.
Τα στοιχεία για τα τροχαία δυστυχήματα
Σημειώνεται ότι στο πρόσφατο τροχαίο δυστύχημα που έλαβε χώρα στο Νέο Ψυχικό, η 88χρονη κινούμενη με το ΙΧ αυτοκίνητό της, έχασε τον έλεγχο του οχήματος, με αποτέλεσμα αυτό να αναπτύξει μεγάλη ταχύτητα και να ακολουθήσει μία τρελή πορεία.
Η 88χρονη που οδηγούσε τζιπ, κατέβαινε την Άγγελου Σικελιανού, όταν χτύπησε επάνω σε ένα φορτηγάκι. Στη συνέχεια μπήκε στο αντίθετο ρεύμα, έπεσε επάνω σε τρία σταθμευμένα αυτοκίνητα και «θέρισε» δύο μοτοσικλέτες, με αποτέλεσμα ένας άνθρωπος να χάσει τη ζωή του.
ΠΗΓΗ: CNN Greece
Ακολουθήστε το
στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.