“Τα χθεσινά εγκαίνια του νότιου τμήματος του Ε65 από τον Πρωθυπουργό κ. Μητσοτάκη, αποτελούν μία πολύ θετική εξέλιξη για τα έργα υποδομής της χώρας και την εθνική ανάπτυξη” τόνισε αρχικώς σε τοποθέτησή του ο Σταύρος Καλογιάννης για εγκαίνια νότιου τμήματος Ε65

Έπειτα, επισήμανε ότι “είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος, καθώς έχω χειριστεί το θέμα σε βάθος, ως αναπληρωτής Υπουργός Ανάπτυξης και Υποδομών την περίοδο 2012 – 2013, επί τρικομματικής Κυβερνήσεως του κ. Σαμαρά, όταν για λογαριασμό του Ελληνικού Δημοσίου επαναδιαπραγματεύτηκα επιτυχώς τις συμβάσεις παραχώρησης συνολικού προϋπολογισμού εννέα (9) δις ευρώ και την άνοιξη του 2013 επανεκκίνησαν οι εργασίες σε όλους τους μεγάλους αυτοκινητοδρόμους, που είχαν σταματήσει από το 2010.

Στις συμβάσεις παραχώρησης περιλαμβανόταν κι εκείνη του αυτοκινητόδρομου Κεντρικής Ελλάδος (Ε65), στο τμήμα Λαμία – Τρίκαλα, που εγκαινιάστηκε χθες.

Δεν πρέπει βέβαια να παραβλέψουμε την πολύ σημαντική καθυστέρηση των εργασιών την περίοδο 2015-2019, με ευθύνη των Κυβερνήσεων ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, οι οποίες επί πέντε χρόνια το μόνο που επεδίωξαν ήταν η αλλαγή χάραξης του βόρειου τμήματος του Ε65, όχι προς όφελος των Ηπειρωτών, καταστρατηγώντας τον αρχικό σχεδιασμό του έργου.

Υπενθυμίζω ότι το Υπουργείο Υποδομών ανακοίνωσε το 2016, νέα χάραξη του βόρειου τμήματος του Ε65, η οποία τροποποίησε την αρχική και, αντί ο αυτοκινητόδρομος να καταλήγει στην Παναγιά Τρικάλων όπως αρχικά προβλεπόταν, θα καταλήξει πολύ βορειότερα, στο Κηπουρειό, δίπλα στα Γρεβενά. Με αυτό τον τρόπο υποχρεώνονται, όσοι θα κινούνται από την Ήπειρο προς Αθήνα και αντίστροφα, να ταξιδέψουν σχεδόν 30 χλμ επιπλέον, να καταβάλουν επιπλέον διόδια, να ρυπαίνουν περισσότερο το περιβάλλον.
Παρ’ όλα αυτά, η απόδοση σε κυκλοφορία του νότιου τμήματος του Ε65 είναι πολύ σημαντική. Ο αυτοκινητόδρομος, όταν ολοκληρωθεί στο σύνολό του, θα δώσει μεγάλη ώθηση στην Ήπειρο, στα λιμάνια Ηγουμενίτσας και Βόλου, στις διασυνοριακές μεταφορές και θα συμβάλει στην περιφερειακή ανάπτυξη.”

Κοινοποίηση

Κοινοποιείστε στους φίλους σας!