Μήνυμα Δημάρχου Φιλιατών για τις Πανελλαδικές: Στήριξη στους μαθητές και διεκδίκηση μοριοδότησης 2%

Μήνυμα στήριξης και ενθάρρυνσης προς τους μαθητές του Δήμου Φιλιατών απηύθυνε ο Δήμαρχος Παρασκευάς Βλάχος μετά την ανακοίνωση των βαθμολογιών των Πανελλαδικών Εξετάσεων, τονίζοντας ότι η επιτυχία δεν κρίνεται μόνο από έναν αριθμό.

Μήνυμα Δημάρχου Φιλιατών για τις Πανελλαδικές: Στήριξη στους μαθητές και διεκδίκηση μοριοδότησης 2%

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του epirusgate.gr στην Google

Μήνυμα προς τις μαθήτριες και τους μαθητές του Δήμου Φιλιατών, με αφορμή την ανακοίνωση των βαθμολογιών των Πανελλαδικών Εξετάσεων, απηύθυνε ο Δήμαρχος Φιλιατών Παρασκευάς Βλάχος.

Ο Δήμαρχος συνεχάρη θερμά όσες και όσους πέτυχαν τον στόχο τους, τονίζοντας ότι η επιτυχία τους ανοίγει έναν νέο ορίζοντα γεμάτο γνώσεις, εμπειρίες και ευκαιρίες. Παράλληλα, σημείωσε ότι οι Φιλιάτες και τα χωριά του Δήμου θα είναι πάντοτε η πατρίδα τους, εκφράζοντας την ευχή να επιστρέψουν κάποια μέρα στον τόπο τους, φέρνοντας μαζί τους νέες ιδέες, εμπειρίες και προοπτικές.

Ιδιαίτερη αναφορά έκανε και στους μαθητές που ενδεχομένως αισθάνονται απογοήτευση από το αποτέλεσμα, υπογραμμίζοντας ότι μία βαθμολογία δεν καθορίζει τις δυνατότητες, τις αξίες ή τις προοπτικές ενός ανθρώπου. Όπως ανέφερε, οι δρόμοι προς την προσωπική δικαίωση δεν είναι ίδιοι για όλους και πολλές φορές οι πιο ουσιαστικές επιτυχίες έρχονται μέσα από διαδρομές που δεν είχαν αρχικά σχεδιαστεί.

Ο κ. Βλάχος στάθηκε επίσης στις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι οικογένειες της παραμεθόριας περιοχής, επισημαίνοντας ότι η Δημοτική Αρχή συνεχίζει τις παρεμβάσεις της προς το Υπουργείο Παιδείας για τη μοριοδότηση των μαθητών του Δήμου Φιλιατών με ποσοστό 2%. Όπως τόνισε, πρόκειται για μια δίκαιη διεκδίκηση, με στόχο να αναγνωριστούν έμπρακτα οι ιδιαίτερες συνθήκες και οι έκτακτες ανάγκες που αντιμετώπισε φέτος ο τόπος.

Ο Δήμαρχος ευχαρίστησε ακόμη τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς, που στάθηκαν ουσιαστικά δίπλα στα παιδιά σε όλη αυτή την πορεία, ενώ έκλεισε το μήνυμά του ευχόμενος σε όλες και όλους καλή συνέχεια, με θάρρος, αυτοπεποίθηση και δημιουργικότητα.

«Η κοινωνία του Δήμου Φιλιατών είναι περήφανη για όλα τα παιδιά της. Για εκείνα που πέτυχαν τον στόχο τους, αλλά και για εκείνα που συνεχίζουν να διεκδικούν το μέλλον τους», ανέφερε χαρακτηριστικά, σημειώνοντας πως η μεγαλύτερη ελπίδα για το αύριο του τόπου είναι οι νέοι του.

 

Προσθήκη ως προτεινόμενη
πηγή στη Google