Και με φως ο ταύρος στον κυκλικό κόμβο της εισόδου των Ιωαννίνων
Τον Αύγουστο τοποθετήθηκε και δίχασε την κοινή γνώμη τότε ως προς το αν έπρεπε ή όχι να προβάλλει κοντά στην είσοδο της πόλης…
Επιθυμία του γλύπτη και του επιχειρηματία Αθανάσιου Νάτση, που χρηματοδότησε τη δημιουργία του, ήταν ο ύψους 3 μέτρων και μήκους 4 μέτρων ταύρος να τοποθετηθεί στον κυκλικό κόμβο, ο οποίος κατασκευαζόταν στην Εθνική Οδό Ιωαννίνων – Άρτας, στο ύψος της ξενοδοχειακής μονάδας.
Ένας κόμβος που στην ουσία σηματοδοτεί και την είσοδο στην πόλη για όσους εξέρχονται από την Ιόνια Οδό από τον κόμβο του Αβγού. Τώρα πλέον και φωτισμένος.

Ακολούθησε το Epirusgate.gr στο Google News για όλες τις τελευταίες ειδήσεις
πηγή στη Google
Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ. 252033