Σχολιάζουν η Αγγελική Σβεντζούρη και η Βάσω Ρίζου  , Φιλόλογοι του φροντιστηρίου «ΟΜΙΛΟΣ ΦΡΟΝΤΙΣΤΩΝ»:

Η θεματική ενότητα «ΔΙΑΤΡΟΦΗ» διδάσκεται στη Γ΄ Λυκείου. Οι εκφωνήσεις όλων των ερωτήσεων ήταν με σαφήνεια διατυπωμένες, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν απαιτούσαν ιδιαίτερη προσοχή από τους μαθητές.

Συγκεκριμένα:

Α. ΜΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ 

Δραστηριότητα Α1: α) Βατή ερώτηση κατανόησης κειμένου με εύκολο εντοπισμό της απάντησης στο κείμενο β) Αναμενόμενη ερώτηση από τη θεωρία της Γ΄λυκείου- τρόποι  και μέσα πειθούς. 

Δραστηριότητα  Α2 : Δύο ερωτήσεις σχετικές με τη δομή και το λεξιλόγιο του κειμένου χωρίς καμία δυσκολία.

Δραστηριότητα Α3 (Παραγωγή λόγου) :  Ζητήθηκε ομιλία στην οποία οι μαθητές καλούνταν να αναφερθούν στην αξία της σωστής διατροφής για την <<υγεία >> του πλανήνη και των ανθρώπων.  

 

Β.  ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ: Δόθηκε απόσπασμα από το μυθιστόρημα της Σοφίας Νικολαϊδου <<Στο τέλος νικάω εγώ>.

Δραστηριότητα Β1: Ερώτηση ηθογράφησης του κεντρικού ήρωα με βάση το κείμενο, που απαιτούσε κριτική ικανότητα από τους μαθητές.

Δραστηριότητα Β2:  α) Ερώτηση που αφορούσε  σε αφηγηματικές τεχνικές  και εντοπισμό τους στο κείμενο και β) Ερώτηση σχετική με εκφραστικά μέσα που προσοχή απαιτούσε η απόδοση του νοήματός τους. 

Δραστηριότητα Β3:  Ερώτηση που ζητούσε να καταθέσουν την  προσωπική τους  άποψη σχετικά με το ρόλο της τροφής ως μέσο έκφρασης και ανάπτυξης σχέσεων. Οι μαθητές χρειαζόταν να αποδώσουν τις σκέψεις τους σε το α΄ενικό πρόσωπο και με υποκειμνεικό ύφος.

 

Ευχόμαστε καλή συνέχεια και επιτυχία στα μαθήματα που ακολουθούν!

 

Κοινοποίηση

Κοινοποιείστε στους φίλους σας!