Θέση: Υπάλληλος logistics Ξενοδοχείου
Κύρια καθήκοντα:
- Παραγγελία και παραλαβή προϊόντων
- Τακτοποίηση των εμπορευμάτων στις αποθήκες και διανομή στα επιμέρους τμήματα
- Ηλεκτρονική καταχώρηση προσφορών, παραγγελιών, τιμολογίων και απογραφών
- Διεξαγωγή ελέγχων αποθεμάτων αποθήκης για προγραμματισμό παραγγελιών
- Μηνιαίες απογραφές αποθήκης
- Διεξαγωγή ερευνών αγοράς όποτε απαιτείται
- Τήρηση της τάξης και της καθαριότητας των αποθηκευτικών χώρων
Απαιτούμενα προσόντα
- Ευχέρεια στη χρήση Η/Υ (Windows, MS Office) – η γνώση ERP της Entersoft θα θεωρηθεί πρόσθετο προσόν
- Οργανωτικές δεξιότητες και αποτελεσματική διαχείριση χρόνου
- Συνέπεια και υπευθυνότητα